Kartą możesz opłacić tylko te rachunki, gdzie dane do płatności zostały pobrane z eBOKa Twojego dostawcy. Sprawdź, jak poprawnie dodać rachunek.
Sprawdź listę aktualnych wystawców.
Krok 1. Dodanie karty
Na początku musisz kliknąć w zakładkę “Moje konto”, a następnie “Karty płatnicze”. Teraz wybierz “Dodaj kartę”. Dla Twojego bezpieczeństwa dodaliśmy krok, w którym musisz wpisać i potwierdzić swój numer telefonu, przy wykonywaniu transakcji będziesz go używać do potwierdzania opłat, a także otrzymasz na niego informacje o nowym rachunku. Teraz możesz uzupełnić dane z karty i klikając “Zapłać” uiścić opłatę zwrotną w wysokości 1 zł.
Pamiętaj!
Przed dodaniem karty na stronie www lub w aplikacji, sprawdź czy jest ona godna zaufania. Na Rachuneo zabezpieczamy Twoje dane.
Krok 2. Dodanie dostawców
Kolejnym krokiem jest wybranie dostawców, z których usług korzystasz. Możesz wybierać z kategori takich jak: czynsz, prąd, gaz, woda itp. Następnie wybierasz konkretną firmę i podajesz dane logowania do elektronicznego biura obsługi klienta. Teraz musisz poczekać na potwierdzenie danych przez system.
Krok 3. Opłacanie rachunków
To już wszystko! Teraz możesz czekać na powiadomienie o pojawieniu się nowej opłaty i uregulować ją ręcznie w kilka chwil lub ustawić opłaty automatyczne i zapomnieć o rachunkach!
Zarejestruj się na Rachuneo Płatności.