powrót do listy pytań

Jak zarządzać płatnością automatyczną?

Aby móc wygodnie zarządzać płatnością automatyczną zaloguj się do swojego konta w bm.pl. W Płatnościach odszukaj Dostawcę, od którego otrzymujesz faktury i którego płatność chcesz edytować.

PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI

Darmowe powiadomienia
Samodzielnie ustawiasz sposób powiadomienia o nowym rachunku. Oprócz powiadomień, wysyłanych na Twój adres e-mail, możesz włączyć również darmowe powiadomienia SMS. Dzięki nim na bieżąco otrzymujesz informacje o statusie Twoich rachunków.

Termin płatności
Płatność za rachunki może być realizowana zaraz po wystawieniu przez Dostawcę lub na dwa dni przed terminem płatności. Sam zdecyduj jak Ci wygodnie.

Indywidualny limit płatności
Samodzielnie decydujesz jaki jest limit pobieranych środków z karty płatniczej lub salda dla każdej płatności automatycznej. W ten sposób kontrolujesz wydawane pieniądze i nigdy nie zapłacisz więcej niż jest to ustalone.

Źródło płatności
Nie masz środków na karcie? Bez problemu możesz dokonać zmiany karty płatniczej na inną. Co więcej Twoje rachunki nie muszą być pobierane z karty. Możesz je opłacić również z salda, na którym możesz przechowywać środki w bm.pl

Włączenie i wyłączenie płatności automatycznej
W dowolnym momencie możesz włączyć lub wyłączyć (dezaktywować) automatyczne opłacanie rachunku dla danego Dostawcy. Wystarczy, że wejdziesz w ustawienia swojego Dostawcy na widoku Moje płatności. Pamiętaj jednak, że dezaktywacja nie oznacza usunięcia płatności. Nadal będziesz otrzymywać powiadomienia o nowych rachunkach i próbach ich opłacania. Aby całkowicie usunąć płatność skorzystaj z opcji Usuń.

Usunięcie płatności
Dezaktywacja płatności automatycznej nie jest równoznaczna z usunięciem samej płatności. Usuwanie płatności dokonujemy za pomocą przycisku Usuń dostępnym w ustawieniach danego Dostawcy.

przejdź do płatności

Płatności