Jak zarządzać płatnością automatyczną?

Odpowiedź w skrócie:

Aby móc wygodnie zarządzać płatnością automatyczną zaloguj się do swojego konta w serwisie Rachuneo Płatności. W Płatnościach odszukaj Dostawcę, od którego otrzymujesz faktury i którego płatność chcesz edytować. 

PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI

Darmowe powiadomienia
Samodzielnie ustawiasz sposób powiadomienia o nowej fakturze. Oprócz powiadomień, wysyłanych na Twój adres e-mail, możesz włączyć również darmowe powiadomienia SMS. Dzięki nim na bieżąco otrzymujesz informacje o statusie Twoich faktur. 

Termin płatności
Płatność za faktury może być realizowana zaraz po wystawieniu przez Dostawcę lub na dwa dni przed terminem płatności. Sam zdecyduj jak Ci wygodnie. 

Indywidualny limit płatności
Samodzielnie decydujesz jaki jest limit pobieranych środków z karty płatniczej dla każdej płatności automatycznej. W ten sposób kontrolujesz wydawane pieniądze i nigdy nie zapłacisz więcej niż jest to ustalone. 

Źródło płatności
Nie masz środków na karcie? Bez problemu możesz dokonać zmiany karty płatniczej na inną.  

Włączenie i wyłączenie płatności automatycznej
W dowolnym momencie możesz włączyć lub wyłączyć (dezaktywować) automatyczne opłacanie faktury dla danego Dostawcy. Wystarczy, że wejdziesz w ustawienia swojego Dostawcy na widoku Moje płatności. Pamiętaj jednak, że dezaktywacja nie oznacza usunięcia płatności. Nadal będziesz otrzymywać powiadomienia o nowych fakturach i próbach ich opłacania. Aby całkowicie usunąć płatność skorzystaj z opcji Usuń. 

Usunięcie płatności
Dezaktywacja płatności automatycznej nie jest równoznaczna z usunięciem samej płatności. Usuwanie płatności dokonujemy za pomocą przycisku Usuń dostępnym w ustawieniach danego Dostawcy. 

PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI


Powiązane pytania
Porównaj ceny energii w Twoim regionie