05 Września
2019
powrót do informacji prasowych

Zmiany w obsłudze serwisu bm.pl

Dzień dobry,

informujemy, że w związku z dostosowaniem serwisu bm.pl do unijnej dyrektywy PSD2, 12.09.2019r. wprowadzamy zmiany w korzystaniu z usług w serwisie. Zmiany mają na celu zwiększenia bezpieczeństwa transakcji płatniczych.

Jak zmiany wpłyną na korzystanie z bm.pl?

Logowanie

Logowanie do serwisu zmienia się dla użytkowników, którzy posiadają uruchomioną przedpłaconą portmonetkę (saldo). Oprócz loginu i hasła, użytkownik zostanie poproszony o podanie kodu SMS, wysłanego na zweryfikowany numer telefonu.

W trakcie logowania możesz dodać przeglądarkę do zaufanych. Następne logowanie na tym samym urządzeniu oraz przeglądarce nie będzie wymagało podania kodu SMS.

Chcesz korzystać z  podwójnej autoryzacji? Nie ma problemu, skorzystaj z opcji Pomiń, wówczas każde logowanie będzie wymagało podania loginu, hasła oraz kodu SMS.

Przelewy

Podczas realizacji przelewu ekspresowego oraz za rachunek, przy wyborze swojego banku z dostępnych form płatności, w koszyku poprosimy Ciebie o podanie kodu SMS wysłanego na Twój zweryfikowany numer telefonu (jeżeli nie podałeś numeru telefonu w serwisie, będziesz mógł to zrobić również w trakcie zlecania przelewu).

Przelewy bez kodu SMS możesz realizować do zaufanych Odbiorców, których możesz dodać w Książce Odbiorców.

Płatność z salda oraz karty płatniczej nie ulega zmianie. Podczas realizacji transakcji, tak jak do tej pory poprosimy Ciebie o kod SMS lub PIN.

Płatność automatyczna za rachunki 

Włączanie oraz realizacja płatności automatycznej nie ulega zmianie.

Tak jak do tej pory podczas włączania płatności automatycznej do wskazanego Odbiorcy z karty płatniczej lub salda poprosimy Ciebie o potwierdzenie Odbiorcy jako zaufanego kodem SMS.


Pozdrawiamy,

zespół bm.pl